Hogyan érheti el, hogy növekedjen az értéke intézményvezetőként?
Váljon értékesebbé versenyképes vezetői kompetenciákkal, és találjon örömet a vezetői munkában!
Mint egy közintézmény vezetője, ön nap mint nap egy olyan útvesztőben navigál, amelybe csak a legelhivatottabbak merészkednek. Valószínű, hogy az előírások szövevényes hálója és a váratlan helyzetek gyakran próbára teszik a határait.
Ezek a körülmények nem mindig tükrözik a piaci szféra dinamizmusát és rugalmasságát. A közszférában dolgozni azonban tudatos döntés, amelyet talán a szakma iránti szenvedélye motivált. A vezetői szerepben való növekedés önnek nemcsak lehetőség, hanem a piaci értékének kulcsa is lehet, amely új kapukat nyithat meg ön előtt a jövőben.
A velem való együttműködés során fejlesztheti azon vezetői kompetenciáit, amelyekkel sikeresen manőverezhet a szervezeti labirintusban, miközben kiaknázza azokat a rejtett lehetőségeket, amelyek jobbá tehetik nemcsak a jelenét, hanem a jövőjét is.
A személyre szabott intézményvezetői képzés megoldást jelent vezetői kompetenciái megerősítéséhez és a vezetői eszköztára hiányzó elemeinek a pótlásához.
Az intézményvezetői képzés hozadéka lehet, hogy
Számos izgalmas téma közül választhat, ezek a teljesség igénye nélkül:
Így lesz az intézményvezetői képzés többszörös megtérülés…
Az intézményvezetői képzés után úgy válunk el, hogy a kezében lesz:
Miért válasszon engem a vezetőfejlesztési céljai eléréséhez?
- Magam is dolgoztam vezetőként, és ismerem a megoldásért kiáltó vezetői helyzeteket.
- Gyakorlatiasan és üzleti szempontból közelítem meg a témákat.
- Ha a stratégiai gondolkodását szeretné fejleszteni, és igényt tart rá, olyan szintű támogatást tudok nyújtani, ami megfeleltethető az MBA programok kurzusainak.
- Tudom, hogy mik az elvárások a különböző vezetői szerepekben, és fel tudom készíteni arra, hogy garantáltan versenyképes legyen.
- A programot az ön igényeihez, személyiségéhez és tanulási szokásaihoz igazítjuk, hogy a lehető legtöbbet tudjuk kihozni belőle.
- Barátságos, biztonságos és támogató együttműködésre számíthat, ha engem választ.
- Nem utolsósorban, jó referenciákkal rendelkezem vezetők fejlődésének támogatása terén.
Miben különbözik az általam ajánlott intézményvezetői képzés a hagyományos coaching megközelítésektől?
Az általam ajánlott személyre szabott intézményvezetői képzés több szempontból is eltér a hagyományos vezetői, üzleti és életviteli coaching szolgáltatásoktól. Míg a szokásos coaching gyakran a vezető saját belső erőforrásaira épít, ha együtt dolgozunk, nem maradunk meg az ön tudásbuborékján belül.
A vezetői kompetenciáit fejlesztjük, ami magában foglalja, hogy kérdésekkel segítem saját válaszainak megtalálásában. Amikor azonban elérjük azokat a határokat, ahol elengedhetetlen a legkorszerűbb vezetői ismeretek bevitele, aktívan tanítok új koncepciókat és módszereket, hogy új eszközökkel gazdagodhasson. Vezetői készségfejlesztésre is gyakran sor kerül, azaz új viselkedésformák beépítésére.
Például, ha a szervezeti hatékonyság javításáról van szó, lean módszereket tanítok, amelyek segítenek a folyamatok egyszerűsítésében és a veszteségek csökkentésében. Amennyiben az innováció fejlesztése a téma, a dizájngondolkodás eszköztárát ismertetem meg. Ha az agilitás megvalósításáról van szó, szívesen megosztom tapasztalataimat.
Időnként olyan kérdések is felmerülhetnek, amelyek kívül esnek a fő célkitűzéseken, de gyors beavatkozást igényelnek. Ilyenkor felajánlom, hogy tanácsadói szerepkörben alternatív megoldásokat javasoljak.
Konkrét célokért dolgozunk, és ha ön igényli, az eredményességet visszamérjük. Így biztosítom, hogy a folyamat nem parttalan beszélgetésekből áll, hanem A pontból B pontba jutunk, felmutatható, kézzelfogható eredményekkel.
Megnyugtató válaszok, amelyek mindent tisztáznak a személyre szabott intézményvezetői képzés kapcsán
Mit nyer a képzéssel?
Eléri a céljait, és könnyebben, gyorsabban tudja megoldani a kihívást jelentő helyzeteket. Nagy figyelmet fordítok arra, hogy a fejlesztési folyamat mind önnek, mind pedig a szervezetének a legnagyobb hasznot hozza.
Mérhető-e az intézményvezetői képzés eredményessége?
Igen. Segítem, hogy célkitűzéseit összehangolja cége prioritásaival, hogy olyan célokért kezdjünk el dolgozni, melyek elérése minden érintett számára kívánatos, és előnyökkel jár.
A fejlesztési folyamat eredményességének visszamérése minden egyéni vezetői tréning része.
180 vagy 360 fokos értékeléssel történik, melynek módszertanát előzetesen egyeztetjük. A visszamérésért nem kell külön fizetni, a tréning díja tartalmazza.
Mérhető-e a szervezeti hatása?
Az intézményvezetői képzés során kiemelt figyelmet fordítok arra, hogy ne csupán az eredményességet, hanem a szervezeti hatást is növeljük. A tréning végén összegezzük a hatást, bár ez inkább szubjektív megállapításokat tesz lehetővé.
A pontos következtetések levonása gyakran összetett feladat, mivel az objektív méréshez számos tényezőt kellene alaposan vizsgálni, mint például az üzleti eredmények javulását, a dolgozói elégedettséget és az innováció növekedését. Ahhoz, hogy a pozitív változásokat a vezetőfejlesztés hatásának tulajdoníthassuk, kifinomult és gondos elemzés szükséges.
Hogyan biztosítható az intézményvezetői képzés átláthatósága?
Ajánlom egy fejlődési terv kidolgozását, amely átláthatóvá teszi az egyéni intézményvezetői képzés folyamatát. Szükség esetén ez lehetőséget ad arra, hogy az érintett szervezeti szereplőkkel is megossza annak releváns elemeit.
A képzés során a titoktartást kiemelt jelentőséggel kezelem. Az ön által megosztott személyes és szakmai információkat bizalmasan kezelem. Számomra a bizalom alapvető érték, ezért szigorúan betartom az adatvédelem és titoktartás elveit. Minden részletet, amely a képzés során felmerül, kizárólag az ön beleegyezésével osztok meg harmadik féllel. Így biztosítom, hogy nyugodt környezetben koncentrálhasson saját fejlődésére, tudva, hogy az információi biztonságban vannak.”
Milyen módszerekkel találkozhat a vezetőfejlesztés során?
A teljesség igénye nélkül: vezetői kompetenciamérő tesztekkel, változatos tréning és coachingtechnikákkal, klasszikus vezetői tanácsadással, viselkedésalapú készség fejlesztéssel, neurolingvisztikus programozással (NLP), szituációs gyakorlatokkal, vezetői esettanulmányok elemzésével.
Mit érdemes tudni a találkozókról?
A személyre szabott vezetői tréning találkozói előre egyeztetett időpontokban az ön által biztosított helyszínen történnek, vagy online, 2-3 heti rendszerességgel. Alkalmanként 1,5 órával számoljon.
Hány alkalomra van szükség?
Ez számos tényezőtől függ, például az aktuális helyzettől, az elérni kívánt céloktól, és a tréning intenzitásától.
Fontos szempont, hogy ön és a szervezet milyen konkrét eredményeket vár a fejlesztéstől. A tréningeket mindig egyértelműen meghatározott, reálisan teljesíthető célokra és alkalmakra szabjuk, hogy a legjobban szolgálják az ön és a szervezete igényeket.
A helyzetfelmérés része-e a programnak?
Igen, amennyiben erre igényt tart. A helyzetfelmérés általában 180 vagy 360-fokos értékelés alapján történik, melyhez az eszközt igény esetén biztosítom. A helyzetfelmérésért külön díjat számolok fel.
Mennyire gyakorlatias a személyre szabott vezetőfejlesztés?
Szakmai megközelítésem nagyon praktikus: elmélettel csak a legszükségesebb mértékben foglalkozunk. A lényeg, hogy ön a gyakorlatban meg tudja oldani a kritikus feladatokat, és elérje a személyes és szervezeti célokat.
Mit kíván öntől a személyre szabott intézményvezetői képzés?
Az intézményvezetői képzés eredményessége közös erőfeszítésünkön alapul. Az én felelősségem, hogy a legkorszerűbb szaktudásommal támogassam önt a vezetői kompetenciái fejlesztésében, segítsek mélyebb vezetői önismeretre szert tenni, és megismertessem a legmodernebb vezetői eszközökkel, amelyekkel hatékonyan fejlesztheti önmagát és csapatát.
Az ön feladata, hogy a tréningen elsajátított tudást a gyakorlatban alkalmazza, és elköteleződjön a folyamatos önfejlesztés mellett, ezzel biztosítva, hogy elérje mind személyes, mind szervezeti céljait.
Hol tanultam a vezetőfejlesztést?
Először a CEU Business School MBA programján, majd ismereteimet az USA-ban viselkedésalapú coaching módszerekkel egészítettem ki a Personnel Decisions International alkalmazottjaként (akit időközben felvárásolt a Korrn Ferry Int.).
Az egyik tanárom, David B. Peterson volt, akik az USA-ban elsők között alkalmazott vezetői coaching módszereket az üzleti életben. Jelenleg a Google vezetőfejlesztésért felelős vezetője.
Milyen etikai megfontolások vezetnek?
Vállalom, hogy magas szintű szellemi szolgáltatást nyújtok, valamint a normák, titoktartás és szakmai felelősség tekintetében betartom a…
- Vezetési Tanácsadók Magyarországi Szövetsége Etikai kódexében, a
- Magyarországi Coachszervezetek Szövetségének Etikai kódexében és a
- Művészetterapeuta és Szocioterapeuta Egyesület Etikai kódexében foglaltakat.
Egy olyan üzleti kultúra kialakításához szeretnék hozzájárulni, ahol a vezetők kompetensek és tudatosak. Támogatják a munkatársaikat, hogy célt, értelmet és megelégedettséget találjanak a munkájukban.
Kezdeményezze felettesénél, hogy részt vehessen egyéni vezetői kompetenciafejlesztésben, és javasolja az én szakmai támogatásomat az együttműködéshez. Örömmel állok a rendelkezésére, hívjon a 70 6363 538-as telefonszámon, vagy írjon a kranitz.eva@vezetofejlesztes.hu e-mail-címre.